Eğitimde, Sanatta, Sporda Başarının Adresi

Kılıçkaya Zirvesi Doğa Yürüyüşü 8.Sınıflar ...(Kasım 2010)

FAALİYET RAPORU
FAALİYETİN
Adı : Kılıçkaya Zirvesi
Katılanlar : Özel Neva 8A öğrencileri Kerime Hatun Lisesi Fotoğraf Kulübü Öğrencileri (toplam 32 kişi)
Tarih : Kasım 2010
Ulaşım : Özel araç midibüsle sağlandı.
Güzergah : Taraklı / Doğancıl Köyü / Kılıçkaya Zirvesi
Tedarik : Bütün ihtiyaçlarımızı Adapazarı ‘ndan karşıladık.
Süresi : 5 saat yürüyüş
Günlüğü : Bütün hazırlıklarımızı akşamdan hazırlayıp aracımıza binerek D100 karayolundan Geyve sapağı ve devamında Taraklı yoluna girdik. Hacıyakuppaşa sapağından sola girerek doğruca Doğancıl Köyüne ulaştık. Köy muhtarı Nihat Amca bizi karşıladı. Evinin bahçesinde hazırladığı köy kahvaltısıyla sıcak bir karşılama oldu. Kahvaltının ardından hazırlıklarımızı tamamlayıp klasik patikadan yürüyüşe başladık. Köy yolu ve tekrar patikayla beraber yaylaya ulaştık. Kısa bir moladan sonra gözetleme kulesine doğru yola çıktık. Yemeğimizi yedikten sonra fotoğraf çekimleri yapıldı. Dönüşte kayanın dibindeki patikayı kullanarak aracımıza ulaştık..
Tavsiyeler : Doğa yürüyüşleri için en güzel rotalardan biridir Kılıçkaya. Hem kolay bir parkur hem de havanın açık olduğu günlerde muhteşem manzara imkanı vardır…

Konuyla İlgili Fotoğraflar

8A-8B Doğançay

8A ve 8B Doğançay

8-A ve 8-B Doğançay

Sitemizde bulunan Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.
atasehir mobilyacilar maltepe mobilyacilar kartal mobilyacilar cekmekoy mobilyacilar sancaktepe mobilyacilar ahsap mobilyalar cafe mobilyasi kafe mobilyasi bahce mobilyasi ceviz masalar cafe sandalyeleri metal masalar kafe sandalyeleri